sobota, 28 kwietnia 2012

Czy czas uciekać z Warszawy?!

Od dziś omijam wszystkie kosze na śmiecie!!
Przezorny zawsze ubezpieczony!!:)



     Zapewne większość z Was słyszała już o wybuchach bomb w Dniepropietrowsku na Ukrainie.  (więcej KLIKNIJ). Jest to miasto rezerwowe na Euro 2012. Czy wybuchy mają związek z nadchodzącym Euro? Czy Polska jest zagrożona takimi zamachami?  

    Powiem szczerze, że się trochę zaniepokoiłam, gdy usłyszałam o tym w wiadomościach...
Nie dzwonię dzisiaj do taty, bo jeszcze mi powiem abym rzuciła pracę i uciekała z tej Warszawy!!

Pe.Es. :)

Swoją drogą nie wiem jak u Was ale dzisiaj w Warszawie to prawdziwe lato. Ludzie w krótkich spodenkach i bluzkach na ramiączka paradowali. To mi się podoba! 

Pe.Es.2:)
 Dzisiaj na odchodne Maciek pokazując na moje balerinki: mamo to jest red, a pokazując na "stópki" a to jest black! A żółty to yellow. Mina mamy: bezcenna.



11 komentarzy:

  1. teraz to mnie przeraziłaś :/ ...też będę je omijać


    We Wrocławiu też tak cieplutko było :D raj :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato w kwietniu :D ciekawe ile będzie stopni w wakacyjne miesiące :) A z Warszawy to najlepiej emigruj podczas euro, jeśli nie lubisz kolorowego tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja z Poznania uciec nie mogę... i nie chcę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa? Piękne kobiety już dawno powinny uciekać z tego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja planuję jechać do Warszawy w trakcie Euro na koncert...

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie było grzech nie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę omijac od dziś -.-
    Ładne lato mamy tej wiosny <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lato zaskoczyło, ale plusem jest fakt, że wolę ciepło niż opady deszczu.

    OdpowiedzUsuń