piątek, 21 września 2012

Najsztub słucha

      Lubię stację TVN Style, pełno w niej ciekawych programów, uwielbiałam oglądać te związane z modą np. Trinny i Susannah ubierają ..., Czary mary Gok'a itd., lubię też Panią Gadżet, czyli Annę Ibisz i ciekawe gadżety jakie pokazuje w programie, oczywiście rzadko kiedy są to rzeczy na kieszeń przeciętnego "Kowalskiego", ale np. dzięki niej wybrałam markę depilatora i nie zawiodła mnie pod tym względem. Jak wspominałam w ostatnim poście wczoraj miał premierę kolejny program Idealna niania. Tak jak myślałam sytuacje reżyserowane, trochę sztuczne, jednak aktorzy na szczęście bardziej profesjonalni niż np. w "Dlaczego ja?". Nie wiem czy obejrzę kolejny odcinek, ale zapewne z ciekawości (o ile nie zapomnę) przełączę tego dnia na TVN Style.

       Nowa ramówka tej stacji zaskoczyła mnie jeszcze jedną nowością, a mianowicie możemy oglądać od niedawna program prowadzony przez Piotra Najsztuba o ciekawym tytule Najsztub słucha. Oglądałam odcinek, w którym występowała Anna Mucha, podobała mi się ta luźna atmosfera, leżenie na kanapie, później siedzenie na podłodze, luźna rozmowa, a po programie plotkarskie portale uczepiły się jednego newsa, czyli wpadki Muchy. Anna Mucha wpadła (Super Express), Wpadłam! Może nigdy bym się nie zdecydowała na dziecko (Pudelek), Anna Mucha się przyznała: To była wpadka! (Plotek). Tragedia!! Naprawdę WIELKI news. Chyba żyjemy w średniowieczu, kiedy to jeszcze kogoś dziwiło.

      Przed chwilą obejrzałam kolejny odcinek Najsztub słucha. Tym razem na kanapie zasiadła Marta Grycan. Słyszałam o niej i o jej córkach co nieco, z resztą nie można było nie słyszeć, bo swego czasu były w każdej gazecie. Głównie komentowane za ciuchy i tuszę. Sądziłam, że i tym razem Najsztub się postara i będzie to miła rozmowa na poziomie. Niestety rozczarowałam się. Nie wiem czym ta kobieta sobie zasłużyła, ale Pan Piotr tak się jej uczepił, że było mi wstyd. Te jego pytania głównie dotyczące odchudzania, diet, tuszy, pieniędzy czy seksu. Pytanie o udawanie orgazmu, uprawianie seksu w kuchni, zakupy, kompleksy z powodu tuszy. Żałosne! Docinanie na każdym kroku, atakowanie, prześmiewcze pytania. Pani Marta próbowała za każdym razem wyjść obronną ręką, niestety widać, że była trochę zażenowana poziomem rozmowy, mimo że na sam koniec przekonywała, że to była miła rozmowa. Ja na miejscu tej Pani bym po prostu stamtąd wyszła. Chamstwo!
        Oczywiście plotkarskie gazetki nie mogły sobie odmówić komentarzy na temat wywiadu: Najgorętsza polska "kura domowa"(kobieta.dziennik.pl), Nigdy nie udaję orgazmu (Fakt). Wrrrrrrrrrrrr ...........

Bardzo jestem ciekawa kolejnych odcinków szczególnie tych z Dorotą Rabczewską i Anną Grodzką. Mam nadzieję, że tym razem goście nie pozwolą sobie na takie traktowanie przez prowadzącego.


_______________________
Kochani nie można obejrzeć wszystkich odcinków na tvn player, gdyż te odcinki są co jakiś czas emitowane na tvn style. Jeżeli jesteście ciekawi sprawdźcie TUTAJ jakie odcinki są obecnie dostępne na tym serwisie.

12 komentarzy:

  1. Doda myślę nie pozwoli na obrażanie swojej osoby publicznie więc może dojść do ostrej dyskusji na oczach widzów.

    OdpowiedzUsuń
  2. przez chwile ogladalam tego calego najsztuba z grycan. bylam zazenowana jego podejsciem. pomyslalam sobie 'glupi cap' i przelaczylam na inny program. nie wiem co ten czlowiek soba reprezentuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, przegapiłam `IDEALNĄ NIANIĘ! `
    Mi się śmiać chce, jak czasami leci `DLACZEGO JA` a akurat nie mam czasu,żeby przełączyć telewizora, bo prasuję, albo robię coś innego:P

    http://sarenkowa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihih czuje sie wyrozniona w twoim poscie, wsrod tylu celebrytow ktorych wymienilas :P hihih a tak na powaznie, juz Ci wysylam :)

    wracajac do samych programow, znajac Dode ona sobie w kasze nie da napluc, a to ze niektorzy sie zachowuja tak jakbysmy zyli w sredniowieczu to juz mnie na prawde nie dziwi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też oglądałam odcinek z Anną Muchą i również bardzo mi się podobał. Nie miałam okazji oglądać kolejnego odcinku. W ogóle mam straszne zaległości w polskich serialach i programach ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez ogladam style teraz tylko nowych programow jest ze bym wogole tv mogla nie wylaczac no ale ;) tez ogladalam ten program z niania i mysle ze fajnie jest pooserwowac nianie jak rzeczywiscie zajmuje sie dzieckiem. A co do programu Najsztuba ogladalam z jakas tam kobieta nie pameitam jak sie nazywa ale fajne to nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ten odcinek z Anną Muchą na tvn player (dzięki za link) był bardzo fajny, niestety nie oglądałam tego z Martą Grycan, ale jak tylko pojawi się na tvn player to obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie po prostu lubią sensacje i nie wiem, czy program miałby oglądalność, gdyby był taki "luźny".

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyny gdzie mogę obejrzec ten odcinek z mucha? prosze o link

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wczoraj oglądałam końcówkę Najsztub pyta perfekcyjną panią domu ;p
    przypadkowo szukałam czegoś na zabicie czasu w oczekiwaniu na koniec reklam i tak jakoś zostałam ;)

    ogólnie TVN Style ma niekiedy ciekawsze programy niż tvn ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Link już nie działa :( jest może inny ?

    OdpowiedzUsuń